•  
  • Упътване към новата версия
  • |
  • Чети Actualno.com през

  • Търси в новини

    Търси в галерии




Акупунктурата увеличава успеха при оплождане ин витро

09.02.2008 13:32 | Обновен на 09.02.2008 13:29 | 0
Шансовете нарастват с 61 на сто

Шансовете нарастват с 61 на сто. Снимка: sxc.hu



Успехът при оплождане ин витро може да стане по-голям чрез прибягване до акупунктура, сочат резултатите от американско изследване, цитирани от Франс прес.

През 2000 г. около 200 000 бебета в света са били заченати чрез оплождане ин витро. Методът се състои в това да се вземат яйцеклетки от жена, да се оплодят в епруветка и след това оплодените яйцеклетки да бъдат вкарани в матката на жената.

Всеки цикъл е продължителен, стресиращ и скъпо струващ, макар че бяха разработени лечения, за да се подобрят шансовете за забременяване, отбелязват Ерик Манхаймър от университета на Мериленд в Балтимор и колегите му.

В Китай акупунктурата от векове е използвана за регулиране на репродуктивната дейност на жената. За да преценят какво е въздействието на акупунктурата върху успеха при оплождане ин витро, изследователите анализирали резултатите от 7 проучвания на Запад, обхванали общо 1366 жени.

В рамките на експериментите някои жени били лекувани с акупунктура точно преди или веднага след трансфера на ембриона в матката, докато други не били подложени на подобно лечение.

За жените, лекувани с акупунктура, шансовете да забременеят след оплождане ин витро нараснаха с 61 на сто в сравнение с тези на другите жени, уверяват изследователите. БТА


0

Сподели в:    

Коментари: 0

Коментирай

Екипът на actualno.com ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Име


e-mail


Коментар


 


:) :-D ;) :-P
:( ;( 8-/ 8-(
{} 0:) :0 :-o
:-/ :-S 8-) :-X

още от Здраве

Добавянето на кислород в алкохола намалява махмурлука Добавянето на кислород в алкохола намалява махмурлука
Южнокорейски учени твърдят, че обогатяването на алкохола с кислород може да намали или премахне напълно страничните ефекти от ...


Пролет иде! Да отслабнем с лимон! Пролет иде! Да отслабнем с лимон!
През пролетта желанието ни да изгубим по някой и друг сантиметър от талията, дупето и бедрата е най-силно. Това желание често е обвързано и с кратки ...


Калцият удължава живота Калцият удължава живота
Набавянето на калций чрез храната може да помогне на хората да живеят по-дълго, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от шведско изследване. ...


Жените предпочитат скалпел пред диета Жените предпочитат скалпел пред диета
Проучване сред 1305 британци разкрива, че хората биха предпочели да намалят теглото си чрез операция, вместо да се подложат на диета или да увеличат ...


Започна "Алея на здравето"  Започна "Алея на здравето"
Най - голямото специализирано изложение насочено към здравето, красотата и превенцията на различни заболявания, "АЛЕЯ НА ЗДРАВЕТО", се провежда за ...







2003-2010 Actualno.com Всички права запазени.
Интернет изданието е част от медийна група WebGround.