|
Хората, които приемат витамини под формата на добавки, не са изложени на по-малък риск от развитието на рак на белите дробове в сравнение с останалите, предаде Ройтерс, цитирайки резултатите от изследване на специалисти от Вашингтонския университет. В проучването са били включени 77 721 американци на възраст между 50 и 76 години, които в продължение на десетилетие са приемали мултивитамини, витамин С, витамин Е и фолати под формата на хранителни добавки. Изследователите установили, че нито един от тези витамини не е свързан с понижен риск от развитието на рак на белите дробове. Оказало се, че за хората, и особено за пушачите, които приемали големи дози витамин Е, всъщност рискът от появата на злокачественото заболяване е повишен. БТА
|