начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 04/07/2009
абонамент : 
RSS новини
Събота, 04.07.2009 28 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини Избори 2009 Другото лице на политиците
Категории
Връзки
Любопитно
Слушай


БТА

 

Закуската помага на тийнейджърите да запазват фигурата си

Дата : 4 Март 2008 г. 16:36 ч.
Последна редакция : 4 Март 2008 г. 16:40 ч.
Всякакъв вид храна е полезна сутрин, стига да не е поничка с шоколадов кувертюр. Снимка: sxc.hu
Всякакъв вид храна е полезна сутрин, стига да не е поничка с шоколадов кувертюр. Снимка: sxc.hu

     
 
    

Загрижените за фигурата си тийнейджъри често пропускат закуската, смятайки, че така ще се предпазят от натрупването на излишни килограми.

Резултатите от изследване на американски специалисти обаче показват точно обратното - всъщност сутрешното похапване помага на младите хора да останат слаби, съобщават Ройтерс и Би Би Си.

Данните от 5-годишното проучване, обхванало 2216 тийнейджъри, сочат, че онези от тях, които са пропускали закуската, тежали с около 2,3 килограма повече от връстниците си, които закусвали редовно.

Изследователите от университета установили, че подрастващите, които закусват, трупат повече калории, но за сметка на това са по-активни и ги изразходват, а като цяло начинът им на живот е по-здравословен.

Експертите са на мнение, че всякакъв вид закуска е полезна, стига да не е поничка с шоколадов кувертюр. За препоръчване обаче са пълнозърнестите продукти.

"В крайна сметка е по-добре тийнейджърите да хапнат каквото и да е, отколкото да не слагат нищо в устата си", казва Марк Перейра, ръководител на изследването.

Специалистите отбелязват, че 25 процента от младежите в САЩ и най-вече подрастващите момичета пропускат закуската, защото смятат, че ако се хранят и сутрин, ще напълнеят. БТА

Сподели във Facebook Сподели в svejo.net Коментари
 
    
 
   
     
 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  4 Март 2008 г. 16:36 ч. 
 
 
  Новини по темата  
 
 
Защо е здравословно да ядем хляб
Скритите мазнини
5 начина да накарате децата си да ядат зеленчуци
6 начина да намалите натрия в организма си
още от : Храна
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 2  |  нов коментар
 
 
име:        e-mail:  

Екипът на actualno.com ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.


05.03.2008 00:12
Анонимен : Как може да сте толкова плоски бе олигофрени, нали ако нямаш проблем с наднорменото тегло ще си праскаш закуски без спир с най-голям кеф и никога няма да "спрещ закуската". Точно обратното е: тези, които са по-дебели по природа спират закуската пост фактум за да се борят с природата си, а който има слаб ген просто не спира закуската, защото няма и нужда. Но е съвсем логично тоя със слабия ген дето закусва, ако ще и да става през ноща да яде пак да е по-слаб от тоя, който трупа 10 пъти по-бързо килограми, защото генът м у е такъв. Ако ще и веднъж на ден да яде и само гладен да седи!!!

05.03.2008 00:14
Анонимен : ПС: Разбира се изследването прави страшно тъпи изводи, без да се взима факта, че то не включва генния фактор - който е основен и решаващ при определянето на това как трупаш килограми и как ги сваляш...


нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Няколкото килца отгоре удължават живота
Семейният живот предпазва от деменция
Как да отслабнем в лицето
С вино пациентки с рак на гърдата понасят по-добре лъчетерапията
От храненето на майките през бременността зависят костите на децата
Портокаловият сок може да "отмие" емайла от зъбите
Лилави сладки картофи пазят от рак
6 сериозни симптома, че нещо не е наред
Лято е - време за тотално изтощаване на косата
Защо е здравословно да ядем хляб
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
 
  Теми в развитие  
 
  НаблюдателПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     

Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgSound.bgTehnozona.bgClub.bg
Crazy.bgYellow.bgScreen.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
Colibri.bgAmAm.bgАстрологияСъученици и ПриятелиЖениZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgКурсове и училищаComfort.bgTRAVEL туризъмМода и стил
Bgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bgФутбол Winner.bgRadar.bgХороскопи
Visit.BGBulJob.comПочивкиIDG.bg911.bgИде.ли
SofiaDnes.comBulgar-bgGuliverЗъболекарBGstuff.netBigfoto.com
FreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПАФармация и лекарстваDormeo-bg.comИмоти
Топ новиниЗастраховкиФормула 1Информация и линковеFreedigitalphotos.netПортал на познанието
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.