начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 10/01/2009
абонамент : 
RSS новини
Събота, 10.01.2009 0 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини Световна финансова криза Пътешествия
Категории
Връзки
Любопитно



БТА

 

Специален шоколад намалява кръвното и холестерола

Дата : 31 Март 2008 г. 12:35 ч.
В него към флаванолите на какаото са добавени и растителни стероли. Снимка: sxc.hu
В него към флаванолите на какаото са добавени и растителни стероли. Снимка: sxc.hu

     
 
    

Шоколад, в който към флаванолите на какаото са добавени и растителни стероли, намалява кръвното налягане и регулира повишения холестерол, съобщи ЮПИ, позовавайки се на американски учени.

Екип от университета на Илиноис и на корпорацията "Марс" установи, че ежедневната консумация на шоколадите CocoaVia намалява общото ниво на холестерола с 2 процента, а на лошия холестерол - с 5,3 процента при хората с подобни проблеми. Той намалява и систоличното кръвно налягане с 5 процента след осем седмици.

В изследването са участвали 49 мъже и жени с висок холестерол, следващи препоръчвана от американските власти диета. Тези, които се черпели с обикновен черен шоколад, нямали значително подобрение на показателите за разлика от приемащите обогатения със стероли шоколад.

Процентът на какаото в шоколада не е показателен за съдържанието на флаваноли. То се осигурява с внимателна обработка на суровината, изтъкват специалистите от "Марс". БТА

 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  31 Март 2008 г. 12:35 ч. 
 

 
    
 
   
     
 
  Новини по темата  
 
 
Мазната храна забавя биологичния часовник
Синият цвят кара хората да се чувстват по-щастливи
още от : Изследвания
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 0  |  нов коментар
 
 
нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Сушени плодове вместо чипс
Защо сънуваме?
Черният шоколад намалява апетита
Студено е - да живеят шапките!
Екстракт от грозде унищожава ракови клетки
Интензивното спортуване може да причини астма
Кои плодове съдържат най-много витамин С
Най-здравословната поза за спане е настрани
Оцветителите в детските храни могат да увредят здравето
Екстракт от грозде унищожава ракови клетки
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
гараж
Разруха
 
  Теми в развитие  
 
  ПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     
Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgSound.bgTehnozona.bgClub.bg
Crazy.bgScreen.bgYellow.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
AmAm.bgСъученици и ПриятелиЖениColibri.bgАстрологияZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgКурсове и училищаComfort.bgTRAVEL туризъмМода и стил
Bgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bgФутбол Winner.bgRadar.bgХороскопи
Visit.BGBulJob.comПочивкиIDG.bgЗапознанства911.bg
Иде.лиSofiaDnes.comBulgar-bgGuliverBGstuff.netЗъболекар
Bigfoto.comFreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПАФармация и лекарстваDormeo-bg.com
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.