начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 10/01/2009
абонамент : 
RSS новини
Събота, 10.01.2009 0 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини Световна финансова криза Пътешествия
Категории
Връзки
Любопитно



БТА

 

Млякото предпазва от високо кръвно

Дата : 2 Април 2008 г. 13:22 ч.
Проучването е направено сред повече от 30 000 жени. Снимка: sxc.hu
Проучването е направено сред повече от 30 000 жени. Снимка: sxc.hu

     
 
    

Жените, които по-често употребяват обезмаслено мляко, имат по-високо ниво на съдържание на калций и витамин D в организма и съответно понижен риск от поява на хипертония, показват резултатите от изследване, проведено в Университета "Харвард".

Специалистите са провели своето проучване сред повече от 30 000 жени.
Данните сочат, че всекидневната употреба на две и повече чаши обезмаслено мляко понижават с до 10% риска от хипертония.

Млякото с ниско съдържание на мазнини осигурява на организма разнообразни хранителни вещества в това число витамини А и D, белтъчини, калий и калций и по този начин способства за нормализирането на работата на сърдечно-съдовата система и поддържане на артериалното налягане в нормални граници, обобщават американските учени, цитирани от Ройтерс.

 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  2 Април 2008 г. 13:22 ч. 
 

 
    
 
   
     
 
  Новини по темата  
 
 
Бебе почина, лекари се борят за живота на майката във Варна
Защо сънуваме?
още от : Здравеопазване
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 0  |  нов коментар
 
 
нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Сушени плодове вместо чипс
Защо сънуваме?
Черният шоколад намалява апетита
Студено е - да живеят шапките!
Екстракт от грозде унищожава ракови клетки
Интензивното спортуване може да причини астма
Кои плодове съдържат най-много витамин С
Най-здравословната поза за спане е настрани
Оцветителите в детските храни могат да увредят здравето
Екстракт от грозде унищожава ракови клетки
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
ИЗКУСТВО ОТ ПЯСЪК
Лицето Ю. Вучков
 
  Теми в развитие  
 
  ПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     
Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgSound.bgTehnozona.bgClub.bg
Crazy.bgScreen.bgYellow.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
AmAm.bgСъученици и ПриятелиЖениColibri.bgАстрологияZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgКурсове и училищаComfort.bgTRAVEL туризъмМода и стил
Bgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bgФутбол Winner.bgRadar.bgХороскопи
Visit.BGBulJob.comПочивкиIDG.bgЗапознанства911.bg
Иде.лиSofiaDnes.comBulgar-bgGuliverBGstuff.netЗъболекар
Bigfoto.comFreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПАФармация и лекарстваDormeo-bg.com
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.