начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 10/01/2009
абонамент : 
RSS новини
Събота, 10.01.2009 0 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини Световна финансова криза Пътешествия
Категории
Връзки
Любопитно



БТА

 

Консервантите правят децата хиперактивни

Дата : 3 Юни 2008 г. 8:09 ч.
Храните и напитките, съдържащи консерванти и изкуствени оцветители, могат да повлияят на детското поведение. Снимка: sxc.hu
Храните и напитките, съдържащи консерванти и изкуствени оцветители, могат да повлияят на детското поведение. Снимка: sxc.hu

     
 
    
Храните и напитките, съдържащи консерванти и изкуствени оцветители, могат да повлияят на детското поведение, развивайки хиперактивност, предаде ИТАР-ТАСС.

При хиперактивност децата изпитват дефицит на внимание и не са способни да се концентрират над изучавания материал.

Учени от Университета на Сидни предлагат да се изключи от детското меню храните с подобни химически вещества и да се използва този метод като алтернатива на лечението на хиперактивността.

Австралийските експерти са анализирали ефектите от изкуствените оцветители и консервантите в течение на шест седмици върху 297 деца от 3 до 9 години.

Също така са били разгледани по-ранни 22 изследвания, направени в периода между 1975-1994 г.

Обзорът е показал, че 16 от тях са доказали негативните свойства на изкуствените съставки в храните върху поведенческите навици на децата.

 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  3 Юни 2008 г. 8:09 ч. 
 

 
    
 
   
     
 
  Новини по темата  
 
 
Мазната храна забавя биологичния часовник
Синият цвят кара хората да се чувстват по-щастливи
още от : Изследвания
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 1  |  нов коментар
 
 
03.06.2008 20:13
Анонимен : a to4no koj sa tezi hrani, nali imenata i opakovkite sa vinagi razli4ni


нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Сушени плодове вместо чипс
Защо сънуваме?
Черният шоколад намалява апетита
Студено е - да живеят шапките!
Екстракт от грозде унищожава ракови клетки
Интензивното спортуване може да причини астма
Кои плодове съдържат най-много витамин С
Най-здравословната поза за спане е настрани
Оцветителите в детските храни могат да увредят здравето
Екстракт от грозде унищожава ракови клетки
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
BURGAS
Ah moreto
 
  Теми в развитие  
 
  ПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     
Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgSound.bgTehnozona.bgClub.bg
Crazy.bgScreen.bgYellow.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
AmAm.bgСъученици и ПриятелиЖениColibri.bgАстрологияZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgКурсове и училищаComfort.bgTRAVEL туризъмМода и стил
Bgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bgФутбол Winner.bgRadar.bgХороскопи
Visit.BGBulJob.comПочивкиIDG.bgЗапознанства911.bg
Иде.лиSofiaDnes.comBulgar-bgGuliverBGstuff.netЗъболекар
Bigfoto.comFreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПАФармация и лекарстваDormeo-bg.com
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.