|
Кафето може да предпазва от сърдечни заболявания, но това важи само за жените, сочи ново проучване, съообщава "Дейли мейл". Американски учени установили, че рискът да починат от сърдечно заболяване при жените, които пият 2-3 чашки кафе дневно е с 25% по-малък, отколкото при жените, които изобщо не пият кафе, посочва вестникът. Учените обаче нямат обяснение защо това не е така при мъжете. Заключенията на учените противоречат на твърденията, че кафето не е полезно за здравето, отбелязва "Дейли мейл". Проучването, чиито данни са публикувани в днешното издание на Annals of Internal Medicine, обхваща 84 000 жени за периода 1980-2004 година и 42 000 мъже от 1986 до 2004 година. БТА
|