начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 13/10/2008
абонамент : 
RSS новини
Понеделник, 13.10.2008 0 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини
Категории
Връзки
Любопитно
Моите пари
намерете лесно и бързо най-изгодния банков продукт



БТА

 

Нискомаслената диета полезна за сърцето, колкото и Средиземноморската

Дата : 28 Юни 2008 г. 10:50 ч.
Те могат да бъдат ефективна съставна част на възстановителния период след инфаркт. Снимка: sxc.hu
Те могат да бъдат ефективна съставна част на възстановителния период след инфаркт. Снимка: sxc.hu

     
 
    

След прекаран инфаркт спазването на нискомаслена или Средиземноморска диета е еднакво благоприятно за здравето на сърцето, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от университета на Вашингтон.

И двете диети осигуряват еднакви количества протеини, въглехидрати, холестерол, както и нездравословните наситени мазнини.

Средиземноморската диета обаче е по-богата на полезните за здравето мононенаситени мазнини и особено на омега-3 мастни киселини, които се срещат в рибата.

Авторите на изследването смятат, че и двете диети, приложени стриктно, могат да бъдат ефективна съставна част на възстановителния период след инфаркт и свързаните с него промени в начина на живот.

Данните от проучването показват, че за пациентите, прилагали в продължение на четири години нискомаслена или Средиземноморска диета, значително намалява риска от последващи сърдечносъдови проблеми. БТА

 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  28 Юни 2008 г. 10:50 ч. 
 
 
    
 
   
     
 
  Новини по темата  
 
 
Какво ни кара да бъдем лакоми
Август - най-подходящото време да почистим организма си
3 заблуди за диетите
Ананасът не топи килца
още от : Диети
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 1  |  нов коментар
 
 
28.06.2008 13:36
ot Bern : Ispolsvam statijata sa da saobstja nesto mnogo vagno na BULGARITE! HE jagte MARGARIN! Mastnite kiselini v nego sa absjulutna predpostavka sa infarkt ili insult! Te ne se prerabotvat ot organisma ! PRAVJAT se mnogo reklami na Margarin i Smetana polu4eni ot rastitelni masnini sastoto sa evtini i horata gi kupuvat! Jagte krave maslo, ili prosto namagete filijata sas olio ili maslineno maslo! No ako uvagavate organisma si ne mu davaite MARGARIN!!!


нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Пилешките бутчета помагат при високо кръвно налягане
Енергоспестяващите крушки са вредни за кожата
Видеоигра ни помага да откажем цигарите
Днес е Световният ден за психично здраве
Пластмасовите опаковки са вредни за сърцето
Kомпютрите състаряват кожата
Ползите от медитацията
54 дни от живота на британците преминават в целувки
Кофеинът по време на бременност – един спорен въпрос
Мед за тонус и здраве
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
Парк
Мизерия
 
  Теми в развитие  
 
  ПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     
Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgClub.bgTehnozona.bgSound.bg
Crazy.bgScreen.bgYellow.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
Amam.bgAtol.bgElmaz.comColibri.bgАстрологияZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgUchenik.comMoitepari.bgComfort.bgBgtraffic.com
TRAVEL туризъмMySound.bgМода и стилBgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bg
Футбол Winner.bgViewsofia.comRadar.bgХороскопиVisit.BGУроци и Скриптове
BulJob.comПочивкиTravelguide.bgIDG.bgЗапознанства911.bg
Иде.лиSofiaDnes.comBulgar-bgGuliverЗъболекарBGstuff.net
Gimot.comBigfoto.comLimona.bgFreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПА
Фармация и лекарстваDormeo-bg.com
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.