начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 04/07/2009
абонамент : 
RSS новини
Събота, 04.07.2009 70 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини Избори 2009 Другото лице на политиците
Категории
Връзки
Любопитно
Слушай


БТА

 

Динята е естествена виагра

Дата : 4 Юли 2008 г. 15:29 ч.
Последна редакция : 4 Юли 2008 г. 16:35 ч.
За да се получи ефектът от една таблетка "Виагра", мъжът трябва да изяде най-малко шест резена диня. Снимка: sxc.hu
За да се получи ефектът от една таблетка "Виагра", мъжът трябва да изяде най-малко шест резена диня. Снимка: sxc.hu

     
 
    

Яденето на диня увеличава по естествен начин либидото на мъжа, сякаш той е взел таблетка "Виагра", предаде Прес асосиейшън, като цитира американско изследване.

Ръководителят на изследването д-р Бхиму Патил и колегите му от тексаския университет A&M са открили, че динята съдържа в големи количества органичното съединение цитрулин, което разширява кръвоносните съдове както виаграта и може да е полезно за мъже, които имат проблеми с ерекцията.

При ядене на диня цитрулинът взаимодейства с ензимите в тялото и се превръща в аминокиселината аргинин, която подобрява кръвообращението.

Лекарите казват, че динята може и да няма точно специфичното действие на виагра, но е полезен начин за разширяване на кръвоносните съдове без никакви странични ефекти.

За да се получи ефектът от една таблетка "Виагра", мъжът трябва да изяде най-малко шест резена диня. Яденето на сочния плод подобрява състоянието на сърцето (включително при стенокардия), имунната система и помага дори на хора, страдащи от затлъстяване и диабет от тип 2.

Благотворните ефекти на динята и други плодове и зеленчуци се дължат на естествено срещащи се съставки, наречени фитонутриенти, които реагират с тялото и отключват здравословни реакции.

Тъй като цитрулинът се съдържа в по-голямо количество в жълтите дини и то в динената кора, която не се яде, екипът на д-р Патил разработва нови сортове диня, чието месо е по-богато на цитрулин.

Изследването е финансирано от американското министерство на земеделието. Почти 92% от динята е вода, но останалите 8% съдържат антиоксиданта ликопен, който пази сърцето, простатата и кожата. БТА

Сподели във Facebook Сподели в svejo.net Коментари
 
    
 
   
     
 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  4 Юли 2008 г. 15:29 ч. 
 
 
  Новини по темата  
 
 
Шотландските овце се смаляват заради глобалното затопляне
Психолози: Разговаряйте с децата вместо да им четете приказки
Всекидневният секс подобрява качеството на спермата
Жените със силиконов бюст изневеряват много по-често
още от : Изследвания
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 2  |  нов коментар
 
 
име:        e-mail:  

Екипът на actualno.com ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.


05.07.2008 02:15
Анонимен : Ааа, разбрах защо магаретата обичат динени кори :)

13.07.2008 09:27
Анонимен : Да така е! Колкото са по големи дините, толкова по добре!


нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Самотността около 50-те крие рискове
Няколкото килца отгоре удължават живота
Семейният живот предпазва от деменция
Как да отслабнем в лицето
С вино пациентки с рак на гърдата понасят по-добре лъчетерапията
От храненето на майките през бременността зависят костите на децата
Портокаловият сок може да "отмие" емайла от зъбите
Лилави сладки картофи пазят от рак
6 сериозни симптома, че нещо не е наред
Лято е - време за тотално изтощаване на косата
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
 
  Теми в развитие  
 
  НаблюдателПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     

Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgSound.bgTehnozona.bgClub.bg
Crazy.bgYellow.bgScreen.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
Colibri.bgAmAm.bgАстрологияСъученици и ПриятелиЖениZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgКурсове и училищаComfort.bgTRAVEL туризъмМода и стил
Bgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bgФутбол Winner.bgRadar.bgХороскопи
Visit.BGBulJob.comПочивкиIDG.bg911.bgИде.ли
SofiaDnes.comBulgar-bgGuliverЗъболекарBGstuff.netBigfoto.com
FreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПАФармация и лекарстваDormeo-bg.comИмоти
Топ новиниЗастраховкиФормула 1Информация и линковеFreedigitalphotos.netПортал на познанието
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.