- Упътване към новата версия
- |
-
Чети Actualno.com през
-
Търси в новини
Търси в галерии
Шоколадът на закуска помага за отслабване
Резултатът се постига чрез програма за отслабване, известна като "Голямата закуска". Снимка: sxc.hu
Любителите на шоколада, които искат да отслабнат, със сигурност ще се зарадват на добрата новина, че не трябва да се отказват от него, а да го похапват на закуска, пише в. "Дейли експрес".
За хората, които се чудят как ще стане това, д-р Даниела Якубович обяснява, че резултатът се постига чрез програма за отслабване, известна като "Голямата закуска".
Идеята е сутрин да се приемат 700 калории, за да може тялото да се събуди. Всекидневната закуска включва 30 грама шоколад, две парчета кашкавал, 85 грама крехко месо и две филии пълнозърнест хляб за тостер, намазани с масло.
Д-р Якубович, която прилага тази диета на пациентите си от 15 години, обяснява, че тя действа, защото помага да се намали усещането за глад по-късно през деня.
"Нисковъглехидратните диети не са най-добрият начин за намаляване на теглото, защото изострят желанието за приемането на въглехидрати", обяснява специалистката. БТА

2
Коментирай
Коментирай
още от Здраве
Яжте чесън срещу рака
Ново изследване показва, че чесънът е мощен агент в борбата с рака, заявиха учени от Държавния университет на Охайо, цитирани от ЮПИ. Малкото пилотно ...
Витамин активира имунната система
Витамин D е много важен за активиране на имунната система срещу сериозните инфекции, съобщи ЮПИ, позовавайки се на датски учени. Екип от университета ...
Добавянето на кислород в алкохола намалява махмурлука
Южнокорейски учени твърдят, че обогатяването на алкохола с кислород може да намали или премахне напълно страничните ефекти от ...
Пролет иде! Да отслабнем с лимон!
През пролетта желанието ни да изгубим по някой и друг сантиметър от талията, дупето и бедрата е най-силно. Това желание често е обвързано и с кратки ...
Калцият удължава живота
Набавянето на калций чрез храната може да помогне на хората да живеят по-дълго, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от шведско изследване. ...