- Упътване към новата версия
- |
-
Чети Actualno.com през
-
Търси в новини
Търси в галерии
От храненето на майките през бременността зависят костите на децата
Д-р Коул смята, че храненето на майката през бременността може да повлияе върху евентуалния риск от остеопороза на детето в по-късен етап от живота му
Жените, които през бременността си се хранят здравословно и балансирано, раждат деца с по-силни кости, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от изследване на британски специалисти. Данните от проучването са представени на конференция на Националното дружество по остеопороза в Манчестър.
"Здравословното хранене на майките през бременността има траен ефект върху здравето на костите на децата", обяснява д-р Зоуи Коул от университета на Саутхемптън. В рамките на изследването д-р Коул и колегите й са анализирали данните за храненето на 198 бременни жени.
Когато родените от участничките в проучването деца станали на девет години, специалистите направили оценка на здравето на костите им. Оказало се, че децата, чиито майки през бременността са се хранили здравословно с плодове, зеленчуци, кисело мляко и пълнозърнести продукти, имат по-силни и по-здрави кости от връстниците си, майките на които са консумирали повече нездравословни храни като чипс, бял хляб, консервирани продукти и газирани напитки, докато са били бременни.
Д-р Коул смята, че храненето на майката през бременността може да повлияе върху евентуалния риск от остеопороза на детето в по-късен етап от живота му. БТА

0 още от Здраве
Повдигнете самочувствието и с храна
Учените непрекъснато изследват влиянието на храната върху здравето и добрия външен вид, а оттам - на самочувствието и доброто качество на ...
6 начина да отслабнем извън фитнес залата
Ако нямате свободно време и особено желание да посещавате спортната зала, но искате да се отървете от излишните килограми, експерти от университета в ...
Как да стегнем вътрешната страна на бедрата
Основните проблеми, които вълнуват много от нас с настъпването на топлите месеци, са свързани с фигурата ни. С помощта на редовни физически ...
Няколко килограма отгоре всъщност са полезни
Много години вече се пропагандира идеята, че трябва на всяка цена да се борим с наднорменото тегло, но резултатите от ново изследване, публикувани ...
Най-мощният антиоксидант сред подправките
Сред подправките карамфилът е най-мощният антиоксидант, тъй като съдържа голямо количество фенолни вещества, са открили учени от университета "Мигел ...

