•  
  • Упътване към новата версия
  • |
  • Чети Actualno.com през

  • Търси в новини

    Търси в галерии


Последни новини: Първите щъркели долетяха преди 1 час
Последни новини: 5 нови факта за секса преди 1 час
Последни новини: Витамин D означава Диета преди 1 час
Последни новини: Опитваха се да ме вербуват преди 2 часа


още от Здраве

 

    1/663 страници архив по дати


Витамин D означава Диета

Витамин D означава Диета Витамин D не само помага на организма ни да усвоява калций и да укрепва костите ни, но и също така регулира натрупването на мазнини, в това чисто в областта на корема. ... прочети

14.03.2010 | 0


Най-здравословно за родителите е да имат по две деца

Най-здравословно за родителите е да имат по две деца Хората с деца са по-здрави от бездетните, но е добре да спрат след второто раждане, съобщи в. "Мейл он сънди", позовавайки се на норвежко изследване. Учени анализираха ... прочети

14.03.2010 | 2


Яжте чесън срещу рака

Яжте чесън срещу рака Ново изследване показва, че чесънът е мощен агент в борбата с рака, заявиха учени от Държавния университет на Охайо, цитирани от ЮПИ. Малкото пилотно изследване установи чрез ... прочети

14.03.2010 | 1


Витамин активира имунната система

Витамин активира имунната система Витамин D е много важен за активиране на имунната система срещу сериозните инфекции, съобщи ЮПИ, позовавайки се на датски учени. Екип от университета на Копенхаген установи, ... прочети

14.03.2010 | 3


Добавянето на кислород в алкохола намалява махмурлука

Добавянето на кислород в алкохола намалява махмурлука Южнокорейски учени твърдят, че обогатяването на алкохола с кислород може да намали или премахне напълно страничните ефекти от махмурлука.Изследването, публикувано в ... прочети

13.03.2010 | 1


Пролет иде! Да отслабнем с лимон!

Пролет иде! Да отслабнем с лимон! През пролетта желанието ни да изгубим по някой и друг сантиметър от талията, дупето и бедрата е най-силно. Това желание често е обвързано и с кратки срокове за постигане на ... прочети

12.03.2010 | 0


Калцият удължава живота

Калцият удължава живота Набавянето на калций чрез храната може да помогне на хората да живеят по-дълго, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от шведско изследване. Проучването е обхванало ... прочети

12.03.2010 | 0


Жените предпочитат скалпел пред диета

Жените предпочитат скалпел пред диета Проучване сред 1305 британци разкрива, че хората биха предпочели да намалят теглото си чрез операция, вместо да се подложат на диета или да увеличат двигателната си ... прочети

12.03.2010 | 3


Започна "Алея на здравето"

Започна "Алея на здравето" Най - голямото специализирано изложение насочено към здравето, красотата и превенцията на различни заболявания, "АЛЕЯ НА ЗДРАВЕТО", се провежда за 17-ти път от 12 до 16 март ... прочети

12.03.2010 | 1


ТВОЯТА (О)ПОЗИЦИЯ

"Новият" Костов, рейтингът и политическите игри...

демократ
костов учил в спецшкола в украйна СССР!




2003-2010 Actualno.com Всички права запазени.
Интернет изданието е част от медийна група WebGround.